BENEFIT PLUS A VĚRNOSTNÍ PROGRAM

 

Vážení klienti, 
Váš zaměstnavatel Vám poskytl odměnu v programu BenefitPlus za vaši práci formou benefitů. Ty využijete u nás na všech pobočkách.
Své benefity (výhody) můžete využití na všechny naše služby např. masážeRelaxtherapymeditaci či dárkové poukazy.
Těším se na Vás. 
Pavla

  VĚRNOSTNÍ PROGRAM PRO STÁVAJÍCÍ I NOVÉ KLIENTY

Hledala jsem vĕrnostní program, který by vyhovoval všem mým stálým zákazníkům a zároveň oslovil i potencionální klienty. 

Vize Lyoness se mi velmi zalíbila, proto jsem se do tohoto celosvĕtového vĕrnostního programu zapojila.
Myšlenka propojit obchodníky (myšleno velké obchodní řetĕzce a malé a střední podniky a podnikatele),  se zákazníky a nákupy je geniální, včetnĕ bezplatného členství. A navrh bonusové odmĕny a podĕkování za to, že zákazníci nakupují či využívají veškerých služeb  tím dostávají ve formĕ Cashback a Shopping Point, peníze z každého nákupu zpĕt. 
Bĕžnĕ se setkávají klienti s vĕrnostním sbíráním bodů na nalepení atd..., za které si pak mohou zakoupit jen vybrané vĕci (nádobí, plyšáky...), toto se mně nejevilo jako podĕkování za využití mých služeb.

Proto dĕkuji Hubertu Freidlovi za tuto úžasnou a dokonalou myšlenku s posláním.

Dalším esem v rukávu, proč jsem zvolila tento vĕrnostní celosvĕtový program, jsou dvĕ nadace Greenfinity Lyoness fundation (16projektů v různých zemích...) a Lyoness Child&Family fundation ( 54 regionálních a společných projektů ve 31 zemích), do kterých se přispívá také z každého nákupu částkou 0,001%. Tato částka se zdá malá, ale v celosvĕtovém mĕřítku už tak zanedbatelná není. Více info na www.lyoness-CFF.org, nebo www.lyoness-GFF.org

A jak například podpora vypadá? Zde je odkaz, kde nadace pomohla v Ostravĕ:
Děkuji.